Budowanie długotrwałej relacji
Tematy w szkoleniu:
- Zdawanie trudnych pytań
- Klasyfikacja pytań
- Wykorzystanie języka perswazji – kasownik „ale”, zaprzeczenie „nie”, pytanie „dlaczego”, kontrsugestywność, implikacje i
- Podstawy psychologii perswazji – punkt prawdy, kotwiczenie klienta
- Wywieranie wpływu na ludzi wg Roberta Cialdiniego i Kevina Hogana
- Komunikacja jako proces dwupoziomowy
- Techniki aktywnego słuchania – empatia, parafraza
- Zastrzeżenia, zażalenia i reklamacje
- Dlaczego klienci przechodzą do konkurencji?
- Rozmowa w obszarze klienta
- Metaprogramy jako filtry percepcji rzeczywistości
- Sztuka komplementowania
![budowanie długotrwałej relacji biznesowej](/sites/default/files/styles/large/public/2024-10/12_0.png?itok=LSt7Ns-u)
Sprawdź szkolenie!
Zadzwoń do nas: 502 702 435